Spørgsmål og svar

  • Kan julegaver nå at blive leveret inden jul?

    Post Danmark har sidste omdelingsdag af breve og pakker inden jul fredag d. 23. december 2016. For at være sikker på at ordren kan nå at blive pakket og sendt fra vores lager, skal du have lavet ordren inden kl. 12 middag torsdag d. 22. december 2016. Ordrer lavet herefter vil blive afsendt fra lageret mandag. d. 2. januar 2017.

  • Hvor lang returret er der på julegaver?

    I forbindelse med julen og køb af julegaver har vi forlænget vores returret, så alle varer kan returneres frem til d. 31. januar 2017.

    Dog skal du være opmærksom på, at lageret har lukket mellem jul og nytår, hvorfor returvarer først kan modtages fra d. 2. januar 2017.

  • Hvordan gør jeg, hvis jeg har fortrudt el. ønsker varen ombyttet?

    Du har 30 dages fortrydelsesret fra den dato du har modtaget varen. I tilfælde af en bestilling, der leveres over flere omgange, gælder fortrydelsesretten fra den dato, sidste pakke modtages.

    Pengene for den returnerede pakke refunderes til samme betalingsmiddel, som købet er foretaget med. Du betaler selv evt. porto ved returnering af varen.

    Der kan ombyttes til varer, som har samme pris.

    Returvarer sendes til :

    Kræftens Bekæmpelse

    Hundigevej 79

    2670 Greve

    Vedlæg en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation med følgende oplysninger:

    • Varenr. og antal på den/de varer der skal ombyttes eller fortrydes
    • Mail og telefonnummer.

    Du vil indenfor 14 hverdage modtage en afklaring på din henvendelse

  • Kan jeg få pakken leveret til en anden adresse end min egen?

    Du har mulighed for at vælge en anden leveringsadresse.

  • Kan jeg få fradrag?

    Det er ikke muligt at få fradrag for varekøb, men på bidrag og donationer. Se regler for fradrag her:

     

    http://www.cancer.dk/stoet+os/skattefradrag/

     

  • Hvad gør jeg, hvis en vare står på faktura, men mangler i pakken?

    Kontakt kundeservice på telefon 35 25 71 00 eller på mail webshop@cancer.dk

    Vi har behov for følgende oplysninger:

    • Varenr. og antal på den/de som mangler
    • Faktura eller ordrenummer
    • Navn og adresse
    • Mail og telefonnummer
  • Hvor lang er leveringstiden?

    Leveringstiden er normalt 2 - 4 hverdage og bliver omdelt af Post Danmark. 

  • Hvilke betalingskort kan anvendes?

    Følgende betalingskort kan anvendes:

  • Hvad gør jeg, hvis jeg har fået leveret en forkert vare ifølge fakturaen?

    Kontakt kundeservice på telefon 35 25 71 00 eller på mail webshop@cancer.dk

    Vi har behov for følgende oplysninger:

    • Varenr. og antal på den/de varer som er forkerte
    • Faktura eller ordrenummer
    • Navn og adresse
    • Mail og telefonnummer.
  • Hvad er fragtprisen?

    Porto- og ekspeditionsgebyret er 48,75 kr. på ordrer under 500 kr. Ordrer over 500 kr. er portofri.

    Dette porto- og ekspeditionsgebyr er til forsendelser inden for Danmark (undtaget Grønland og Færøerne).

  • Er det sikkert at betale på nettet?

    Vi benytter QuickPay, som er et sikkert valg til betalingsløsninger for Internetforretninger.

  • Jeg støder på 3D Secure ved min betaling. Hvad skal jeg gøre?

    3D Secure

    Vi bruger 3D Secure i vores betalingsaftale for at højne sikekrheden omkring indtastningen af dine betalingsoplysninger. Du kan derfor blive bedt om at oplyse dit mobilnummer i forbindelse med betaling af din ordre. Herefter får du tilsendt en sms-kode, som du skal taste ind på skærmen for at gennemføre betalingen. Dette er for at sikre, at det er den rigtige, der bruger kortet.

  • Hvad gør jeg, hvis der er fejl på varen?

    Kontakt kundeservice på telefon 35 25 71 00 eller på mail webshop@cancer.dk

    Vi har behov for følgende oplysninger:

    • Varenr. og antal på den/de varer, der er fejl på
    • Beskrivelse af fejl
    • Faktura eller ordrenummer
    • Navn og adresse
    • Mail og telefonnummer.
  • Kan jeg få mine varer leveret til udlandet?

    Kontakt kundeservice på telefon 35 25 71 00 eller på mail webshop@cancer.dk

    Vi har behov for følgende oplysninger:

    • Varenr. og antal
    • Navn og adresse
    • Mail og telefonnummer.

    Ved forsendelser til udlandet, samt Grønland og Færøerne, vil porto- og ekspeditionsgebyret være på 187,50 kr. uanset om købet er over 500 kr. Forventet leveringstid til udlandet vil normalt være 1-2 uger.

  • Hvor mange penge fra varesalget går til støtte?

    Det er meget individuelt fra vare til vare. Men som udgangspunkt går ALT overskud direkte til sagen.

  • Kan man kun bestille online?

    At bestille online er den mest sikre og effektive måde at håndtere din ordre på. Således sikrer vi ligeledes at holde administrationsomkostningerne nede, og sørge for at flest mulige indsamlede midler går til forskning, forebyggelse samt hjælp til kræftramte og deres familier.

  • Det er en gave, kan I levere pakken direkte til modtager og sende mig kvitteringen?

    Du udfylder blot modtagerens navn og adresse i leveringsadressen. Pakken bliver herefter sendt til leveringsadressen og fakturaen bliver sendt til betaler.

  • Hvordan annullerer jeg min bestilling?

    Kontakt kundeservice på telefon 35 25 71 00 eller på mail webshop@cancer.dk

    Vi har behov for følgende oplysninger:

    • Varenr. og antal på den/de, som mangler
    • Faktura eller ordrenummer
    • Navn og adresse
    • Mail og telefonnummer
  • Kan jeg ændre min bestilling?

    Det er desværre ikke muligt at ændre i sin ordre, når den først er afgivet i webshoppen. Ordrer sendes automatisk gennem systemet og det er meget omstændigt og kræver lang tid at genfinde en ordre fysisk og ændre i den, selvom den evt. ikke er afsendt fra vores lager endnu. For at holde vores administrationsomkostninger på et minimum er det derfor desværre ikke muligt at ændre i ordrer, uafhængigt af om det er vareændring eller adresseændring.

  • Er det bindende, hvis jeg køber et medlemskab i webshoppen?

    Et medlemskab er ikke bindende, men i slutningen af indeværende år, vil du modtage en opfordring til betaling for medlemskab det efterfølgende år. Du kan altid opsige dit medlemskab ved at kontakte kundeservice på medlem@cancer.dk eller tlf.: 35 25 75 40.

  • Hvordan kan jeg klage over en vare?

    Vi anbefaler altid, at du retter henvendelse til os, så vi kan hjælpe, hvis du har en klage. Du kan kontakte os på tlf.: 35 25 71 00 eller via e-mail: webshop@cancer.dk  

    Derudover kan en klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

    EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her -http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse webshop@cancer.dk