Spørgsmål og svar

  • Hvordan gør jeg, hvis jeg har fortrudt el. ønsker varen ombyttet?

    Du har 30 dages fortrydelsesret fra den dato du har modtaget varen. I tilfælde af en bestilling, der leveres over flere omgange, gælder fortrydelsesretten fra den dato, sidste pakke modtages.

    Pengene for den returnerede pakke refunderes til samme betalingsmiddel, som købet er foretaget med. Du betaler selv evt. porto ved returnering af varen.

    Der kan ombyttes til varer, som har samme pris.

    Returvarer sendes til :

    Kræftens Bekæmpelse

    Hundigevej 79

    2670 Greve

    Vedlæg en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation med følgende oplysninger:

    • Varenr. og antal på den/de varer der skal ombyttes eller fortrydes
    • Mail og telefonnummer.

    Du vil indenfor 14 hverdage modtage en afklaring på din henvendelse. Hvis der ingen problemer er, bliver pengene tilbagebetalt direkte til dit kort uden svar på mail eller lignende.

  • Kan jeg få pakken leveret til en anden adresse end min egen?

    Du har mulighed for at vælge en anden leveringsadresse. Du har også mulighed for få leveret til en pakkeshop.

  • Hvad gør jeg, hvis en vare står på fakturaen, men mangler i pakken?

    Kontakt kundeservice på telefon 35 25 71 00 eller på mail webshop@cancer.dk

    Vi har behov for følgende oplysninger:

    • Varenr. og antal på den/de som mangler
    • Faktura eller ordrenummer
    • Navn og adresse
    • Mail og telefonnummer
  • Hvor lang er leveringstiden?

    Varerne vil blive afsendt i løbet af 2-5  hverdagem og bliver omdelt af Postnord. 

  • Hvad gør jeg, hvis jeg har fået leveret en forkert vare ifølge fakturaen?

    Kontakt kundeservice på telefon 35 25 71 00 eller på mail webshop@cancer.dk

    Vi har behov for følgende oplysninger:

    • Varenr. og antal på den/de varer, som er forkerte
    • Faktura- eller ordrenummer
    • Navn og adresse
    • Mail og telefonnummer
  • Hvad er fragtprisen?

    Porto- og ekspeditionsgebyret er 59kr. hvis man vælger levering med omdeling. Hvis man vælger levering til pakkeshop er porto- og ekspeditionsgebyret 39kr. Ordrer over 500 kr. er portofri.

    Dette porto- og ekspeditionsgebyr er til forsendelser inden for Danmark (undtaget Grønland og Færøerne).

  • Er det sikkert at betale på nettet?

    Vi benytter QuickPay, som er et sikkert valg til betalingsløsninger for internetforretninger.

  • Jeg støder på 3D Secure ved min betaling. Hvad skal jeg gøre?

    3D Secure

    Vi bruger 3D Secure i vores betalingsaftale for at højne sikkerheden omkring indtastningen af dine betalingsoplysninger. Du kan derfor blive bedt om at oplyse dit mobilnummer i forbindelse med betaling af din ordre. Herefter får du tilsendt en sms-kode, som du skal taste ind på skærmen for at gennemføre betalingen. Dette er for at sikre, at det er den rigtige, der bruger kortet.

  • Hvad gør jeg, hvis der er fejl på varen?

    Kontakt kundeservice på telefon 35 25 71 00 eller på mail webshop@cancer.dk

    Vi har behov for følgende oplysninger:

    • Varenr. og antal på den/de varer, der er fejl på
    • Beskrivelse af fejl
    • Faktura- eller ordrenummer
    • Navn og adresse
    • Mail og telefonnummer
  • Kan jeg få mine varer leveret til udlandet?

    Kontakt kundeservice på telefon 35 25 71 00 eller på mail webshop@cancer.dk

    Vi har behov for følgende oplysninger:

    • Varenr. og antal
    • Navn og adresse
    • Mail og telefonnummer.

    Ved forsendelser til udlandet, samt Grønland og Færøerne, vil porto- og ekspeditionsgebyret være på 187,50 kr. uanset om købet er over 500 kr. Forventet leveringstid til udlandet vil normalt være 1-2 uger.

  • Hvor mange penge fra varesalget går til støtte?

    Det er meget individuelt fra vare til vare. Men som udgangspunkt går ALT overskud direkte til sagen.

  • Hvordan annullerer jeg min bestilling?

    Kontakt kundeservice på telefon 35 25 71 00 eller på mail webshop@cancer.dk

    Vi har behov for følgende oplysninger:

    • Ordrenummer
    • Navn og adresse
    • Mail og telefonnummer
  • Kan jeg ændre min bestilling?

    Det er desværre ikke muligt at ændre i sin ordre, når den først er afgivet i webshoppen. Ordrer sendes automatisk gennem systemet, og det er meget omstændigt og kræver lang tid at genfinde en ordre fysisk og ændre i den, selvom den evt. ikke er afsendt fra vores lager endnu. For at holde vores administrationsomkostninger på et minimum er det derfor desværre ikke muligt at ændre i ordrer, uafhængigt af om det er vareændring eller adresseændring.